رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

عید نوروز همه در پی دیدار همند
دیدار تو هم سهم دل من شد ... الحمدالله رب العالمین



هر بار که میرفتم حرم موقعی که از باب الجواد خارج میشدم برمیگشتم به عقب رو به گنبد آقا :
آقا همین که میخوام برم و دوباره برگردم از دلتنگی میمیرم روز آخری چیکار کنم من ؟
از وقتی اومدم انگار یه چیزی گم کردم ..... دلم هنوز مونده گره زدم به پنجره فولاد امام رضا

زیباترین خاطره که دارم از این سفر :
دار الاجابه بودیم من و مامانم , تو این سفر تا میشد با کمک خدا  به پدر و مادر خدمت میکردم
داشتم به مامان کمک میکردم که راحت زیارت نامه بخونه و یه جایی بشینه
یه هو دیدم گریه اش گرفت گفت بحق امام رضا هرحاجتی داری خدا بهت بده
یا امام رضا من از این دخترم خیلی راضی ام دست خالی دخترم رو برنگردن

همه شمارو تک تک دعا کردم به نیابت از همه شما زیارت نامه و امین الله خوندم
الوعده و وفا ! تو همه جاهای خوب تو همه حس های خوب تو همه دعاها به یاد همه اهالی
رفاقت به سبک شهید بودم

حضرت آیت الله بهجت می فرمودند؛ زود به زود به مشهد بروید.
گاهی موانع بزرگی ، با یکبار مشهد رفتن از سر راه ما برداشته می شوند.
او حجّت خدا و پناه شیعه است.
 آسمان و زمین و آنچه بین آن دو است ، در اختیار امام رضا علیه السلام  است



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۰)

  • چشم به راهم ...
  • زیارت قبول
    خوش به حال شما ........
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله قسمت شما
    سلام 
    خو به سلامتی زیارت قبول 
    بعدهم که اشک مادر و دعا هم که ان شا الله به همین زودی ها بله 
    خو عیدهم که مبارکه 

    ممنون که یاد ما بودید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • سلام خواهرگلم 
    زیارتت قبول    ..
    چه عیدی بهنرازاین عزیزم  مبارکت باشه این رضایت فداتشم
    ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم
    .
    به دل صافت غبطه می خورم ..

    پاسخ:
    سلام عارفه جان خوبی ؟
    فدات عزیز
    نه ! غبطه نخور اوضاعش خرابه
    سلام علیکم

    ولات حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو بهتون تبریک عرض می کنیم...

    ممنونیم که به یاد ما بروبچ تا شهدا بودید...

    خداروشکر که اعضای گروه تو لیست زائرای امام رضا بودن...

    و چه دعای خوبی که مادرتون واستون کردن خوش به سعادتتون...

    ان شاءالله همیشه امام رضایی باشید

    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همچنین من هم این میلاد خجسته رو خدمت تمامی اهالی تا شهدا و شما بزرگوار تبریک عرض میکنم
    بله همه اهالی تا شهدارو مخصوص دعا کردم
    زنده باشید همچنین

    salam, delneshtehaye site u tavasote doosti aziz az iran moarefi shod nemidonam chi begam. inja englise... onja iran omidvaram zodtar biam va az nazdik bebinam onja che khabar ast!!
    پاسخ:
    salam sara jan kheyli khosh omadid .kheyli khsohalam ke mehmone refagat be sabke shahid hastid
    enshalah ke gesmat beshe biyayn inja

    سلام خواهرگلمممم :)
    زیارتا قبول باشه ان شاء الله ...
    ان شاء الله فردا در حرم آقا دعاگوی شما و دوستان هستم ^__^
    عیدت مبارکــــــ
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    اخ خوش به حالت که همسایه آقا هستید
    سلام
    خداقوت
    سال نو مبارک
    ان شاءالله سال خوبی داشته باشید
    سالتون فاطمی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید همچنین
    سلام
    زیارتتون قبول
    خیلی خوشحالم دوباره مینویسید
    ان شالله منم دعا کنید
    دارم میخونم منم درگیر درسامم
    ان شالله سه ماه دیگه نتیجه خوبی بگیرم
    به پیامبر گفتم تولد دخترتونه تولد کوثرتونه به من عیدی بدید
    بعد گفتم میرم فال حافظ بگیرم ببینم جوابش چیه
    چنتا گرفتم
    مهم تدینش این بود
    اگر نهایت تلاش رو کنید موفقیت به کمک خدا ازان شماست
    خدایا کمکم کن نهااااااااایت تلاشمو بکنم...

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    ممنونم از لطفت ان شالله به زودی زود قسمت شما
    کلی دعا کردم بالام جان کلی ها :)
    ان شالله
    فقط زود خبرم کنی هاااااا
    سلام
    خوبه که وبلاگتون همیشه به روزه
    پاسخ:
    نائب الزیاره و دعاگوی شما بودیم
    به سرم غیر هوای تو تمنایی نیست
    بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم..
    پاسخ:
    واقعا :((
    سلام عزیز دل
    زیارتت قبول
    ایشالله به کرات قسمتت بشه
    سال خوبی پیش رو داشته باشی
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوبی ؟ فدای شما
    ممنونم همچنین دوست خوبم

    سلام
    زیارتتون قبـــــــــــــــــــــــــــــول
    وبلاگ خیلی خوبی دارین
    دعا میکنم که همیشه تو راه اهل بیت بمونید
    شما هم دعامون کنید
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید ان شالله به زودی زود قسمت همه
    الحمدالله لطف و عنایت شهداست
    ممنونم از دعای خوبتون واقعا ممنونم
    ان شالله همیشه در پناه حضرت زهرا باشید و عاقبت بخیر بشید عاقبتتون ختم به شهادت در رکاب مهدی زهرا

    سلام دختر


    اللهم الیک صمدت من ارضی و قطعت البلاد رجاء رحمتک
    فلاتخیبنی و لا تردنی بغیر قضاء حاجتی....


    آمین م.جان

    ان شاءالله به حق خوبان و صاحب امروز خانم فاطمه زهرا (س)  و امام رضا حاجت روا باشی و همه بیماران شفای کامل پیدا کنند و سلامتی کامل رو به دست بیارند
    آمین

    اشکم دراومد م. چی دلم تنگ شد براش و سعادت نداشتم برم
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوبی خانم؟
    تا نظرت رو دیدم دلتنگتر شدم چه برسه اینکه تو تصویر و متن رو خوندی
    همش میگم اخه برای چی برگشتم کاش میموندم برای همیشه حرم
    نجمه کلی برای مامانت دعا کردم خیلی کاش شرمنده نشم
    الهی آمین
    خوش به سعادتت تو نزدیکی میتونی هروقت بخوای بری ولی من ... :((

    زیارت قبول بانوجانم:)

    ان شاالله به زودی زود کربلا هم قسمتتون بشه

    دعام کن خواهری

    پاسخ:
    سلام دلاجان خوبی ؟
    ان شالله قسمت بشه همه با هم بریم
    همیشه دعاگو هستم

    نه عزیزم به خدا این بخش خیلی گرفتارم کرده

    بیشتر از تصور خودم!!!

    پاسخ:
    جدی ؟! خدا کمکت کنه
    سلام سیده بانوی مهربوووونم
    نائب الزیاره بودیم فدات شم
    ان شا الله به زودی قسمتت بشه بری مشهد اردهال میگن مثل امام حسین شهید شده ان شالله دربارش پسا میذارم
    وای مادر لتون چقدر قشنگ دعاتون کردن پس امسال عیدیتو میگری عزیز
    وقتی دعای پدر و مادر پشت فرزند باشه اون فرزند عاقبت به خیر میشه بهشت و خریدی بانووووووو
    فدای مهربونیات بشم چقدر مااااهیییی
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    زیارتتتت قبول دوست خوووووووبم
    من تا به حال نرفتم اونجا خیلی تعریفش رو شنیدم میگن خیلی قشنگه
    وای ممنونم که می نویسی برامون
    ان شالله بتونم از این به بعد هم فرزند خوبی براشون باشم
    نه بابا روسیاهم :)


    حرم رویای شب های بارونیمه
    پاسخ:
    کاش برنمیگشتم

    تقصیر خودته خوب

    تو نمی دونی توی کل زیارت نامه  این جملات رو هر بار می بینم...


    فکر کنم اون سری هم همین قسمت ها رو گذاشتی انگار


    اون عکسی که گذاشتی رواقی نیست که از صحن آزادی بهش راه داره؟


    قربون آقام برم



    دلمو خیلی هوایی کردی

    پاسخ:
    :(
    نجمه ؟ رفتی پیش آقا بگو آقا برگشتم ولی دلتنگی داره اذیتم میکنه زود زود بازم دعوتم کنه
    یه زیارت مختصر خوندم 14 فروردین
    پاسخ:
    قبول باشه نجمه جان
    السّلام علیک یا ابالحسن علی بن موسی الرّضا و رحمة الله و برکاته.
    ممنون؛ التماس دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی