رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

همین جمله ی کوتاه استادپناهیان برا تلنگر محکم کافیه:
آقات نیس، راحتی؟!



خداوند در آسمان هفتم، ملکی را منصوب کرده که به او «داعی» می‌گویند. هرگاه ماه رجب فرا می‌رسد، آن ملک هر شب تا صبح چنین ندا می‌دهد: خوشا به حال ذاکران! خوشا به حال اهل طاعت! همانا خداوند متعال می‌فرماید: «من همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند، و مطیع کسی هستم که از من اطاعت نماید، و آمرزنده کسی هستم که از من آمرزش بطلبد. این ماه، ماه من است و بنده، بنده من و رحمت، رحمت من است؛ پس هر کس در این ماه، من را بخواند، او را اجابت ‌می‌کنم و هر کس از من درخواستی داشته باشد، به او عطا می‌کنم و هر کس از من هدایت بخواهد، او را هدایت ‌می‌نمایم. من این ماه را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار دادم که هر کس به این ریسمان چنگ بزند، به من وصل شده است».


تـو می آیی , شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛ فـتـح نـهـایـی را.. +



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۷)

آقات نیس راحتی؟


جالب بود




پاسخ:
نجمه چرا رمزی کردی مطالبت رو :(
دختر جان رجب که همین فرداست که!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
برای همین گذاشتم دیگه ان شالله باید از امروزآماده باشیم تا با آمادگی خوب وارد این ماه بشیم
سلام سیده بانوی عزیز پیشاپیش ماه رجب بر شما مبارک خیلی التماس دعا داریم عزیز
راستی جریان تسبیح ها و جمکران چیه ؟؟؟منظورم همون تصویری که گذاشتین.
خلاصه مثل همیشه عالی بود
یا علی التماس دعای فرج
روزیت شهادت بالامجان
پاسخ:
سلام عزیز دل بر شما هم مبارک دوست خوبم ابجی مهربونم
ان شالله با این ایاک نعبد و نستعین تو این ماه مبارک آقا بیان ... (منظورم همان نماز امام زمان )
فدای دوست خوبم
رجب میاد رجب ماه خداست 

رجب یعنی معدن ثواب 

رجب یعنی یک نماز قضا باعث ضایع شدن قسمتی از مغز 

رجب یعنی خدایا ببخش که همین روزا باز مهمانیت شروع میشه 
پاسخ:
آیت الله مجتبی تهرانی؛قدراین ماه(ماه رجب)رابدانید.این ماه مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است وهمه چیزدرآن وجوددارد.خدااین ماه راقرارداده که به اونزدیک شویم وخودمان راتطهیرکنیم
انشاالله توبه خدا نسبت بما ...
پاسخ:
ای خالق دادارم، پاکم کن و خاکم کن
من جز تو که را دارم؟ پاکم کن و خاکم کن
این ناله و این آهم این اشک سحرگاهم
این سوز دل زارم پاکم کن و خاکم کن
سر تا به قدم دردم رو سوی تو آوردم
با محنت بسیارم پاکم کن و خاکم کن
شد حبس دعای من، العفو خدای من
ای خالق غفّارم پاکم کن و خاکم کن
مسکین و تهی دستم دل بر کرمت بستم
من مستحق نارم پاکم کن و خاکم کن
من بنده ی شرمنده تو خالق بخشنده
ای در دو جهان یارم پاکم کن و خاکم کن
مولا و حبیب من محبوب و طبیب من
آلوده و بیمارم پاکم کن و خاکم کن
راه از همه سو بسته، گشتم زگنه خسته
رو سوی تو می آرم پاکم کن و خاکم کن
با این تن فرسوده با این دل آلوده
من مهر علی دارم پاکم کن و خاکم کن
تبریک میگم حلول ماه رجب رو :)
التماس دعا سیده جان
پاسخ:
همچنین خواهر خوبم من روسیاه رو هم دعا بفرمایید

ماه رجب, ماه استغفار است وجود مبارک پیغمبر(ع) فرمود خودتان را با استغفار معطّر کنید (تعطّروا بالإستغفار لا تفضحنّکم روائحُ الذنوب) بوی بد گناه شما را رسوا نکند یک وقت می‌بیند بو در می‌آید انسان کاری می‌کند حرفی می‌زند جایی می‌رود چیزی می‌نویسد چیزی امضا می‌کند که آبرویش ریخته است فرمود: (تعطّروا بالإستغفار لا تفضحنّکم روائح الذنوب).

 

متن بالا از علامه جوادی آملی

 

پاسخ:
ممنونم از این که این سخنان گهربار رو نوشتید که استفاده کنیم از شما ممنونم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • راحَــــــــت 

    :((((
    پاسخ:
    :(((((
    عادت کرده ایم به بی صاحبی...
    پاسخ:
    :(
    حاج آقای پناهیان هم همین رو یه بار میگفتن
  • همسر سید علی
  • عاشق ماه رجبم ... از تک تک لحظه ها و روزهاش پر می شم از حسهای خوب ، پر می شم از انرژی ... 
    ماه رجب مبارک 
    :)
    پاسخ:
    منم خیلی دوست دارم وقتی بهش فکر میکنم رجب , بعدش شعبان , بعدش رمضان
    شوق وجودم رو میگیره
    بر شما هم مبارک بهترین دوستم
  • سیّد محمد جعاوله
  • سلام خسته نباشید
    دنبال شدید
    خوشحال میشم
    جزء دنبال شدگان شما باشم
    منتظر شما در وبلاگ برگ خالی هستم
    متشکرم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از لطف شما
    ممنونتم عزیز
    پاسخ:
    فدات
  • سید مصطفی موسوی همایون
  • سلام خسته نباشین عیدتونم مبارک

    مرامی اینو انجام بده:

    ممنون میشم اگه رای بدین

    http://weblogiha.blog.ir/category/لیست-وبلاگ-ها/گرافیک-و-طراحی-وب/

    اگه کارامو پسندیدین،برین به وب بالا که لینکشو گذاشتم،منو پیدا کنید و رای بدین بهم.ممنون

    یا کار راحتر:

    http://weblogiha.blog.ir/1395/01/04-6#

    این صفحه ی منه اونجا،لازم نیس بگردین سراغم برید و رو قلب کلیک کنید.ممنون

    اگه تکراری میگم شرمندم :)

    سلام 
    لابد راحتیم دیگه 
    ولی واقعا نیست 
    می دونید شرم آورش اینه که ما فکر می کنیم نیست ولی مهربونترین غصه مون رو می خوره که 
    پاسخ:
    سلام
    :(

    تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
    اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

     

    اصلن انگار ....
  • مردی بنام شقایق ...
  • ریلکس....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی