رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

94/11/11
یکشنبه
الان ساعت 19 یکشنبه است
*شنیدستم سلیمانی  ز یک مور,قبول تحفه کرد ای مرتضی نور
من آن مور ضعیف و ناتوانم, قبولم کن که من بی سرپناهم*
شاید این آخرین نوشته ام باشد
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد
اگر من رفتم، التماس می کنم اونایی که منو به عنوان دوست قبول داشتن،
توی مجالس آقا اباعبدالله به یادم باشن. منم یاد کنید.تو رو به حضرت زهرا قسمتون می دم
فراموشم نکنید تو هیئت. دلم روضه می خواد
دلم روضه حاج ابوالفضل می خواد. دلم می خواد حاجی روضه حر برام بخونه.
من چو حر روسیاهم قبولم کن
قبولم کن، شهیدم کن
ولی آقا مثل حر راه بروی شما نبستم، ولی نوکرت بودم

آخرین یادداشت شهید مدافع حرم سعید علیزاده برمی


مهربان اربابـ حسین جان آرام جان ها , عموجان ابوالفضل عبــاس
همه جا جشن و سرور است به پا
اما سهم عاشق شمـــا ،این بار هم گریه است...
من و یک ربنا و دیگر هیچ..
ببریدم کربلا و دیگر هیچ....

+راستی شمایی که اینجا رو میخوانی اگه لباس مقدس سبز پاسداری به تن دارید
خوش به سعادتتون , بدانید در حسرت همین لباسم +

روزتان مبارک

حسین سلطان عشق،عباس ساقی عشق،زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق.
کاروان عشق در راه است و خود “عشق”نیمه شعبان خواهد آمد…

اعیاد شعبانیه مبارک


بابا جان , حضرت ماه روزتان مبارک +

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    اوف م.
    به خدا فکر کردم حرفای خودته قلبم لرزید دختر
    تا جمله بالای عکس رسیدم و الان عصبی شده دارم می نویسم 
    سلام 
    خوبی؟ چه عجب بابا!

    حالا بذر برم بقیشو بخونم 
    نمیری م. جون به لبم کردی با این نوشتنت!  




    همسر سید علی عازم کربلا است ان شاءالله اول فکر کردم تو هم 
    بعد دیدم اگر فلان شد و بهمان شد گفتم یا خدا کجا میخواد بره این!

    خخخخخ
    تا رسیدم به جمله بالای عکس اونم آخرین یادداشتِ....


    شهید مدافع حرم که خوندم دلم اروم گرفت و بعد عصبی شدم از دستت
    :)
    پاسخ:
    :))
    سلام نجمه جاااااااان آقا ما شرمنده اییییییم به خدا
    فدات عزیز شما خوبی ؟ بهتری ؟ خوبی ؟
    میبخشیم؟
    جدی دارن میرن کربلا ؟ واااااااای خوش به حالشون :((
    یعنی فکر کنم الان اونجا بودم میزدیم ها :))
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • سلام علیکم
    لباس مقدس پاسداری شما چادر مشکی است ...
    روز پاسدار بر شما مبارک باد
    خوش به سعادتتون
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله
    ان شالله که پاسدار خوبی باشیم و شرمنده حضرت زهرا نشیم
    همچنین بزرگوار بر شما هم مبارک
    تصاویر جوان ترین فرمانده شهید دفاع مقدس
    http://koocheyeshahid.ir/1395/02/21/post-100

    نخستین و آخرین پاسدار شهید شهرستان بهبهان + عکس
    http://koocheyeshahid.ir/1395/02/21/post-99
  • شکرانه سادات
  • من و یک ربنا و دیگر هیچ..
    ببریدم کربلا و دیگر هیچ....

    اربعین ها که دیگه کلاً نمیشه برم، همه امیدم به زیارت نیمه شعبان بود که اونم نشد.
    آقا پس کِی دعوتم میکنید...؟
    من باب القبله میخوام...

    عید شمام مبارک.
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شالله بحق حضرت زهرا بزودی زود کربلا روزیتان
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تبریک سیده بانو

    تبریک

    التماس دعا 
    پاسخ:
    تبریک عزیز دل تبریک
    من روسیاهم از شما دوست خوب التماس دعا دارم
    متشکرم 
  • قاسم صفایی نژاد
  • بند اول رو که خوندم و بعد دیدم نوشته آخرین یادداشت شهید، یهو دلم لرزید :(
    چه دسته گلهایی رو داریم از دست میدیم. خدا لعنت کنه ظالمین رو
    پاسخ:
    لعنت الله علی قوم الظالمین
    و
    اینکه فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
    خخخخ آره میزدم رو شونه ات محکم که بری عقب!


    عیدت مبارک


    دیروز حرم پاسدارای جوان رو تو صحن جامع آورده بودند بلند شعار می دادند و می خوندند
    پاسخ:
    :)) خدارو شاکرم که دورم پس :))
    عیدت مبارک خانمی زیارت قبول
    خوش به حالت من وقتی پاسدار هارو میبینم ذوق میکنم لباس سبزشون لباس پاسداری یه ابهت خاصی داره
    و من احترام خاصی قائل هستم
    هعی 

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
  • سید محمد رضی زاده
  • رفیقان می روند نوبت به نوبت...
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    چه زیبا و دلنشین بود!
    ان شاء الله که مهمون سفره موالید این روزها باشه
    پاسخ:
    ان شالله ممنونم از حضورتون
    آخر می آید
    بابا برای دیدنم
    با سر می آید ...
    سلام
    خداقوت
    ایام مبارک
    پاسخ:
    سلام زنده باشید بر شما هم مبارک
    عکسشو درست انداختم
    البته توفیق اجباری وسط پست افتاد!

    واقعا با گوشی پست گذاشتن اونم عکس دار کار حضرت فیل است
    پاسخ:
    ایول بابا با گوشی میزاری ؟ بابا دمت گرم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من کاری ندارما
    باس شهید بشی من پُز بدم!!
    به من ربطی نداره1!

    همچنان عیداتون مبارک
    پاسخ:
    0_O
    پز بدی ؟!
    :))
    عید شما هم مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی