رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

پسر فاطمه شرمنده اگر میبینی
کوچه آماده شده تا برسی،دلها نه ....



خبر بیماری و بعد رحلت امام در چهارده خرداد 1368 بدترین اتفاقی بود که می‌توانست رخ دهد
من شرایط روحی سختی را می‌گذراندم. خدایا! کدام درد سختتر بود؟ درد فراق یاران شهیدمان؟
درد این تن رنجور که باید در شهر هزار رنگ تاب می‌آورد؟
و حالا درد وداع با امام که از جان و دل و خالصانه دوستش داشتیم و حاضر بودیم عمرمان را فدای
سلامتی و زندگی امام کنیم
در طول جنگ بارها اسمم برای رفتن به سوریه و مکه درآمده بود...
عده‌ای رفتند و بعضی مثل من نرفتند. می‌ترسیدم بروم و از عملیات جا بمانم...
در طول جنگ فقط یکی دو بار با لشکر به مشهد رفتم اما هیچکدام از اینها ناراحتم نمی‌کرد
چیزی که مرا می‌سوزاند این بود که بارها اسمم برای دیدار امام درآمده بود اما نرفته بودم!
هر بار حرف دیدار امام پیش می‌آمد، خجالت می‌کشیدم بروم پیش امام
فکر می‌کردم چه کرده‌ام که بروم مقابل امام بایستم
فکر و ذکرم این بود که در زمان پیامبر و امام علی (ع) مجاهدان چه حالی داشتند می رفتند در برابر
پیامبر و امام شان روبه روی دشمن می ایستادند می جنگیدند و شهید می شدند و حضرت آن هارا مشاهده میکرد
و حالا به خودم فکر میکردم و میگفتم : خدایا شاهدی که ما در این دوران غیبت فقط به فرمان نایب
امام زمان (عج) رفتیم به جبهه , حتی امام مان را ندیدیم , فقط صدایش را شنیدیم و یک لحظه از جنگ
عقب نکشیدیم فرصت دیدار هم بود اما ... در راه جهاد بودم
یک شب بعد از کلی گریه خوابیدم . خواب عجیبی دیدم , امام رحمة الله در یک اتاق معمولی بود
شهید امیر مارالباش یک طرف امام و من طرف دیگر نشسته بودم
امام گاهی دستش را به سر من و امیر می کشید و میگفت :
" زیاد ناراحت نباش ,ندیدن که حساب نیست , اینکه آدم وظیفه اش را انجام بده حسابه "
صبح با حال عجیبی از خواب بیدار شدم ان قدر خوشحال و آرام بودم که حد نداشت احساس میکردم
که در جهاد کوتاهی نکردم و به لطف خدا به وظیفه ام عمل کردم
کتاب نورالدین پسر ایرانی

+داشتم فکر میکردم ما که خیلی ادعامون میشه در مقابل نائب حضرت و محضر امام زمان چقدر به
وظیفه امون عمل کردیم یا فقط چشم دوختیم که حضرت رو ببینیم؟!


عیدتون خیلی خیلی مبارک
امشب تو احیای که نگه میدارید منم یاد کنید خیلی التماس دعا

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۹)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    احیا نگه می داری یعنی؟
    مبارک باشه عیدت
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک عزیز دل
    ولله چشم هم ندوخته ایم که ایشان را ببینیم...
    پاسخ:
    عیدتون مبارک
    ان شاءالله پست بعدی تان تبریک برای ظهور مهدی فاطمه باشد..
    پاسخ:
    سلام عیدتون مبارک ان شالله

    سلام و رحمه الله

    سالروز ولادت امام زمان(عج)‌مبارک

    باشد که روزی فرا برسد که از حسابرسی اعمالمون پیش حضرت سرافکنده نباشیم

    بتوانیم منتظر باشیم و منتظرانه زندگی کنیم

    و برای آقا سرباز باشیم

    که سربازی امام زمان (عج)‌ کار آسانی نیست ...

    از اینکه بعد از مدتها دوباره به اینجا اومدم خوشحالم .

    ما برای شما دعای شهادت و عافیت داریم

    شما هم ما را دعا فرمایید .

    پاسخ:
    سلام علیکن
    عیدتون مبارم
    ان شالله
    الحمدالله و من نیز خوشحالم که دوبارخ برگشتید
    سلام خانوم گل
    عیدت مبارک عزیزم
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    عید شما هم مبارک
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا 

    عیدتون مبارک

    مطلب عمیقی بود...سپاس...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکن
    عید شما هم مبارک
    جدی ؟!
    عاقبتتون شهادت
  • محمد مهدی یوسفی
  • +++

    عیدتان مبارک
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده جان عزیز مثل همیشه عالی بود خصوصا این قسمتش خیلی آرومم کرد چون منم گاهی از این فکرا میزنه تو سرم
    زیاد ناراحت نباش ,ندیدن که حساب نیست , اینکه آدم وظیفه اش را انجام بده حسابه "
    ان شالله ک بتونیم به وظایفمون پایبند باشیم و عمل کنیم
    ببخشید دیر خدمت رسیدم
    عیدت مبارک بالام جان
    ان شا الله به زودی حاضر شدنمان را در حضور ممولا به هم تبریگ بگیم
    یا علی التماس دعای فرج


    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    شما ببخشید دیر جواب دادم شرمنده به خدا
    ان شالله
    ندیدن ک حساب نیست ...

    سلام
    خداقوت
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم عید شما هم مبارک
  • فاطمه بانو
  • حضرت آیت الله بهجت:

    با اینکه ارتباط با آن حضرت و فرج شخصی امر اختیاری ماست، به خلاف ظهور و فرج عمومی، با این حال چرا به این اهمیت نمیدهیم که چگونه با آن حضرت ارتباط برقرار کنیم و از این مطلب غافل هستیم ولی به ظهور و دیدار عمومی آن حضرت اهمیت می دهیم! حال اینکه اگر برای فرج شخصی به اصلاح خود نپردازیم، بیم آن است که در ظهور آن حضرت از او فرار کنیم.
    پاسخ:
    ممنونم فاطمه جان دنیا دنیا ممنونم
    سلام


    آخ نور الدین...
    یاد خاطرات این مرد حالم را دگرگون می کنه...
    پاسخ:
    باهاش زندگی کردم نورالدین پسر ایران
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • احسنت


    افرین
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    پاسخ:
    میخند ؟
  • تبسّمِ عشق
  • سلام عشقِ خودم...

    دیر رسیدم اما عید عزیز گذشته مبارک

    ان شاالله ....... بحق حضرت فاطمه سلام الله علیها مورد رحمت و نگاه و محبت امام زمان قرار بگیری که آرزویِ قلبیِ دلِ تبسمِ

    مواظب خودت و خوبیات باش یاس بانو جونم

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    ببخشید با تاخیر جواب میدم عید شما هم مبارک گلم
    چه دعای خوبی !!!!!! چه قدر خوبی تو
  • (نورالهدی) .ه
  • ببخشید میشه این مطلبتون"چه بند حجاب را... "منم بذارم تو وبلاگم؟ احساس میکنم ب شدددت مفید و تلنگرامیزه... 
    پاسخ:
    حتما چرا که نه

  • در مسلخ عشق
  • سلام متنو خوندم یاد فیلم کوتاهی افتادم که چندتا کودک جمع میشن کوچشونو رو برا روز جشن میلاد امام زمان آزیین میبندند/ پدرمادرا میبینن بچه هاشون چقدر زحمت کشیدند میگن پس شهردار هم دعوت کنیم که بیاد از کوچه دیدن کنهو..
    این میشه که منتظران راه رو گم میکنن.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    :(
  • همسر سید علی
  • سلاااااام بر نوه پیامبر خوبی ها 
    .
    آقاجان ... امام زمان ... شرمنده که من یک منافقم ... شرمنده که حرفم با عملم یکی نیست :(
    پاسخ:
    سلام بر کربلایی جان خودم زیارت قبول فدات بشم
    شرمنده ام مولا منم شرمنده ام
  • نشانه گمنام
  • سلام عزیز دل من فردا شب عازم حرم رضوی هستم سیده جان
    نائب الزیاره تان خواهم بود
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام نفسم خوش به سعادتت خیلی التماس دعا خیلی
    سلام ما رو به آقا برسون فدات بشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی