رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آقای غلامعلی رجایی:
یک روز در معیت شهید حجه الاسلام و المسلمین سلیمی که از بیت امام
برای تقویت روحیه و دیدار از رزمندگان اسلام به جبهه جنوب آمده بودند،
صحبت از خصوصیات امام به میان آمد؛ ایشان گفت:
چند روز پیش در محضر امام از جسارت ها و اهانت های شیخ علی تهرانی در رادیو بغداد،
مطالبی به عرض امام رسید که این خبیث خیلی به شما جسارت می کند
صحبت ما که تمام شد، آقا فرمودند:
«اتفاقا چند روز قبل من به یاد ایشان بودم و برای او دعا می کردم»
امام حتی نسبت به هدایت مخالفان و دشمنانشان تا این قدر احساس دل سوزی می کردند

سیره آفتاب , صفحه 70




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • خدا خیرتان دهد
    که ما رو به  این نکات واقف میدارید
    متشکرم
    پاسخ:
    از حضور و وقتی که میزارید ممنونم
  • حدیث روزانه
  • ایشان واقعا از علمایی بودند که زندگیشان پر از درس های متفاوت می باشد
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام


    عالی بود

    ولی این سمش نیسا

    یه سریم به ما بزنید خو
    پاسخ:
    سلام لطفا جسارت من رو ببخشید قبول دارم خیلی کوتاهی کردم در سر زدن به وبلاگ ها و بقیه دوستان
    ولی از همین مکان میخوام من رو ببخشید و عذرم رو قبول کنید در حال حاضر پرستاری مادر میکنم باور کنید در توانم نیست و وقت به اندازه کافی اجازه نمیدهد هم کتاب بخوانم هم مطلب خوانده شده رو تایپ کنم هم نظرات رو تایید کنم ! اگر اوقات فراغت بود میشد ولی واقعا این چند هفته گرفتار هستم امیدوارم شرمندگی حقیر رو قبول کنید
    و حلالم کنید
    السلام علیک یا روح الله
    ایها العبد الصالح
    گفتید شیخ علی تهرانی، در کتابی خواندم هنوز هم با سو استفاده از رافت اسلامی که به او رسیده است به سخن گفتن علیه نظام و انقلاب می پردازد!
    پاسخ:
    بله متاسفانه
    حالا مونده که بسیاری، به نخبه بودن ایشون پی ببرن ...!
    ممنون
    بله و ما...
    به زبان آسان است برای دشمنت دعا کنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی