رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم

حاج آقا جواد تاجیک مشاور سردار باقرزاده و دبیر ستاد مرکزی راهیان روایت میکردند
چند سال پیش از جنوب کشور به سوی مشهد مقدس تشییع سراسری داشتیم
کاروان شهدا ی تازه تفحص شده در بین مسیر از ورامین هم رد می شد
مادر یک شهید مفقود اهل ورامین تعریف می کرد:
"من در منزل خواب بودم که فرزند شهیدم آمد به خوابم و گفت مادر چه نشسته ای؟
بلند شو بیا استقبال شهدا!
من نمی دانستم فرزندم در بین این شهداست
رفتم تشیبع شهدا و بچه ام را در بین شهدا پیدا کردم و تا یک جایی مشایعت کردم و برگشتم منزل
کاروان هم رفت سمت مشهد همان شب دوباره خواب پسرم را دیدم
به من گفت مادر به مردم بگویید
به این شهدا  نگویید یک مشت استخوان!
مادر! هنگامی که مردم چفیه هایشان را می انداختند بالای تریلی که دژبانها این چفیه ها را به
تابوت شهدا متبرک کنند، ما شهدایی که اسم داشتیم چفیه ها را می گرفتیم
و آن را به شهدای گمنام متبرک می کردیم و به مردم بر می گرداندیم"





+یکسال گذشت از اومدن قهرمانامون , غواص های خط شکن
175 ماهی عاشق


چه زیباست گمنامی
  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۵)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی
    چه زیباست گمنامی
  • سید محمد رضی زاده
  • زمین را نبین
    در آسمان
    شهرت در گمنامی است..
    بسیار عالی
  • مسافر غریب
  • ننه ش میگفت بواش قنداقه شو دید
    رو بازوش دس کشید مثل همیشه
    میگفت دستاش مثل بال نهنگه
    گمونم ای پسر غواص می شه
    ******************
    ننه ش میگفت همش نزدیک شط بود
    نمی خواستم که دور شه از کنارم
    به مو میگفت ننه میخوام بزرگ شم
    برم سی لیلا مرواری بیارم
    ******************
    ننه اش می گفت روزی که داشت می رفت
    پسین بود صبح بود یادم نمیاد
    مو گفتم : بچه ای ... لبخند زد گفت؟
    دفاع از شط شناسنامه نمی خواد
    ******************
    رفیقاش میگن از وقتی که اومد 
    تو چشماش یه غرور خاص بوده
    به فرمانده اش می گفته بل برم شط؟
    ما ها هفت پشتمون غواص بوده
    ***************
    یه گردان اومده با دست بسته
    دوباره شهر غرق یاس می شه
    ننه اش بندا رو وا میکرد بواش گفت
    مو گفتم ای پسر غواص می شه
    *****************
    (یا زهرا)
    پاسخ:
    یا زهرا
    عالی بود
  • سربازکوچولو ...
  • شهدای گمنام مهمانان ویژه ی حضرت زهرایند...

    :)

    یاد سید مرتضی بخیر

    گمنامی فقط برای شهرت طلب ها درد آور است وگرنه همه اجر ها در گم نامی است
    سلام عزیزم
    یاد غواصا دلم رو یه جوری کرد
    پاسخ:
    سلام فدات بشم
    دل نشین...
    سلام با فالوو همدیگه موافقین؟ :)
  • نشانه گمنام
  • سلام زیبا بود کلا روایتگریهای حاج آقا جواد تاجیک یه چیز دیگه هست راستی شما ایشون رو از کجا میشناسی شهر تون اومده بودن
    خلاصه همیشه حس و حال مطالبت ما رو می بره تا اون بالابالاهاااااا کاش هیچ وقت از اون بالا پایین نیایم
    التماس دعا سید بانوی عزیز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی شما ؟ طاعات و عبادات قبول فدات بشم
    نه عزیز راهان روایت میکردن
    الحمدالله
    میشه دعام کنی ؟ خیل احتیاج دارم خیلی
    مجهولون فی الارض
    مشهورون فی السما
    یادش به خیر 
    چه روز پر خیری بود

    الله اکبر ... 
    :( شهــــید هویت ماست 
    خداکنه قیامت شرمندشون نباشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی