رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

ساده و صمیمی نوشت:

«خواهرم، راضیه جان! حجابت را خیلی محکم حفظ کن
به بعضی ها نگاه نکن که به پیروی از شیطان، وجود خودشان را مانند افساری برای او درست می کنند
تا شیطان بتواند کارش را انجام دهد و این افسارها را به گردن بعضی ها بیندازد
نگاه نکن که اگر حجاب و فکر درست داشته باشی، مسخره ات می کنند؛ البته آنها شیطان هستند
شما به حضرت فاطمه(س) نگاه کن که چگونه زیست و چگونه خودش را حفظ کرد.»

وصیتنامه شهید سید محمد ناصر علوی , سیرت شهدان , صفحه 90




+تا حالا دقت کردین مادرامون چادراشونو با دندون نگه می دارند؟؟؟
یعنی اینکه حجابشون رو براحتی بدست نیاوردند , خون های زیادی پاش ریخته شده
پس حجابشونو با چنگ و دندون نگه میدارن


۲۱ تیر ۱۳۱۴؛ قیام خونین مسجدگوهر شاد علیه کشف حجاب - روز عفاف و حجاب

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۴)

  • سرباز جامانده
  • چندوقته حس میکنمم چادرمو درست جمع نمیکنم. اعصابم بهم ریخته
  • سرباز شیعه
  • ++++++++++++++++++++++افرین
  • خادم الحسین
  • ان شالله که راهی جز این نرفته باشیم!!
    پاسخ:
    ان شالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اون مادرای قدیم بودن با دندون نگه میداشتن
    الان یسریا بچه دار ک میشن ب بهونه سخت بودن کلا کنار میذارن

    حالا کنارم نذارن با این چادر ملی اینا سروتهشو هم میارن

    البته از انصاف دور نشیما محکمش هم هست
    پاسخ:
    :)
    خیلی هم خوب
  • بانوی دی ماه
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ***** ***** **** **
    شاید چادر یه پارچه باشه ولی این که سر بعضی پرتگاه ها واقعا دستگیری آدمو می کنه 
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    شرمنده اگه بشه دیگه ننویسی بین و من شما امانت بود فقط
  • عباس زاده
  • روح شهید والامقام شاد ...


    نوشته زیر عکس عالی..
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    سلام علیکم مومن...

    دوست داشتید به این مطلب ما سر بزنید..

    http://azf06.blog.ir/post/872
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
  • سربازکوچولو ...
  • خدا کنه شرمنده ی شهدا و حضرت زهرا(س)نشیم...

    پاسخ:
    ان شالله
    جالب بود با دندون نگه داشتم حجاب
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • روح شهدا شاد


    کاش شرمنده شون نشیم..
    دارن کاری میکنن که چادر از سر بانوان بردان..
    باید سفت وسخت جنگید در این جنگ نرم...

    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شالله که شرمنده نمیشیم
    👏👏👏
    بی نظیر بود، احسنت 
    ما استفاده کردیم در وبلاگ با ذکر منبع حلال کنید:)
    در پناه حضرت مادر باشید ان شاالله
    اجرتون شهادت 

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بزرگوار ذکر منبع نمیخواست راحت استفاده کنید
    همچنین
    عاقبتتون شهادت
  • سربازکوچولو ...
  • ان شاالله همیشه چادرمون رو با چنگ و دندون حفظ کنیم
    پاسخ:
    ان شالله
    سلام خواهر جون
    این روزا از استرس نمیتونم بخونم همش کتابو باز میکنم میبینم هرچی خوندم یادم رفته و میبیندمش و به خواب پناه میبرم تا از این کاووس کنکور نجاتم بده و دوباره ک پا میشم همون اش و همون کاسه...

    واقعا نمیدونم چیکار کنم جمعه کنکوره
    دعام کن ابجی خیلی دعام کن...سرنوشتمه...
    پاسخ:
    سلام عزیز دل من
    طبیعی بهت حق میدم همه این دوران هارو گذروندم میفهممت
    تو تلاشت رو کردی دیگه سفت و سخت توکل کن و توسل
    من و همه دوستان اینجا از ته ته دل و وجود برات دعا میکنیم خیالت تخت
    سلام خواهر عزیزم
    دلم برای نوشته هات تنگ شده بود...
    خوبی؟
    دعام می کنی؟
    پاسخ:
    سلام بهاااااااااااار جون ببین کی اومده
    منم دلتنگ شما بودم
    هی میومدم بنویسم کجایید ! برای خودم یه موضوعی پیش اومد کمتر میاومدم اینجا
    الحمدالله شما خوبید ؟
    محال فراموش کنم الحمدالله همیشه دعاگو هستم
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • روح شهدا شاد...کاش شرمنده شون نشیم..

     میخوان چادر از سر بانوی ایرانی بر دارن...
    باید سفت وسخت جنگید،در این جنگ نرم...

    موفق باشید
    یاعلی 
    پاسخ:
    مگر از جنازمون رد بشن

    شرمنده من دیر تایید کردم نظرات رو :(
    حلالم کنید
    اتفاقا حرف شنیدن ها و مسخره شدن ها اگه نباشه جای تعجبه. ادم باید "رنج"بکشه تا عیارش مشخص بشه! 
    پاسخ:
    دقیقا
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام بزرگوار
     امام صادق (علیه‌السلام) فرموده‌اند: هیچ غنیمتی مانند غنیمتی که آدمی از راه کنترل چشم به دست می‌آورد نیست، زیرا دیدگان از نگاه به نامحرم فرو بسته نمی‌شود، جز آنکه در قلب او عظمت و جلال الهی مشاهده می‌شود.

    (مصباح الشریعه، ص ۹)

    لحظه هایتان زهرا(س)پسند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    التماس دعا
    اومدم از نگرانی درت بیارم و به خاطر دعاهات بگم که اروم شدم
    استرس اون وقتا رو ندارم 
    و دارم میخونم 
    شما ک اینقد دعات گیراس برا برکت وقتمم دعا کن
    جمعه خیلی نزدیکه....
    پاسخ:
    الحمدالله ... شکر شکر شکر
    دعاگو هستیم هم خودم هم مادر

  • بانوی دی ماه
  • ببخشید یادم  رفت میخواستم خصوصیش کنم شرمنده ..
    :(
    پاسخ:
    اصلا اشکالی نداره عزیز دلم
     یکی شوخی میکرد : ما بچه های قدیم برای اینکه گم نشیم چادر یا مانتوی بلند مامانمون رو میگرفتم ... بچه های امروز این معضل رو چه جوری باید حل کنن ؟!!!
    پاسخ:
    شوخی تلخ !!!!
  • یک برانداز نرم
  • جهاد مقدسی است حفظ حجاب در تهران ، ام القرای جهان اسلام !
    جهادتان مستدام زیر چادر خاکی مادر
    یاحق
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    خدا کنه بتونیم به اندازه ی حرمتش حفظش کنیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شالله
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    خوبین؟
    لینک شدید

    پاسخ:
    سلام علیکم
    الحمدالله
    ممنونم از لطفتون
    مرحبا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی