رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

اومد و بهم گفت: میشه ساعت 4 صبح بیدارم کنی تا داروهام رو بخورم؟
ساعت 4 صبح بیدارش کردم، تشکر کرد و بلند شد از سنگر رفت بیرون
بیست الی بیست و پنج دقیقه گذشت، اما نیومد ...
نگرانش شدم، رفتم دنبالش و دیدم یه قبر کنده و توش نماز شب می خونه و زار زار گریه می کنه
بهش گفتم: مرد حسابی تو که منو نصف جون کردی
می خواستی نماز شب بخونی چرا به دروغ گفتی مریضم و می خوام داروهام رو بخورم؟
برگشت و گفت: خدا شاهده من مریضم، چشمای من مریضه، دلم مریضه. من شانزده سالمه
چشام مریضه چون توی این شانزده سال امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه) رو ندیده
دلم مریضه، بعد از 16 سال هنوز نتونستم با خدا خوب ارتباط برقرار کنم
گوشام مریضه، هنوز نتونستم یه صدای الهی بشنوم ...


خاطره ای از زندگی شهید صاحب الزمانی
راوی: آقای زرگران "همرزم شهید"





مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی انصاری همدانی میفرمودند :
در حرم امام هشتم حضرت رضا علیه السلام ، مرحوم علامه طباطبایی را ملاقات کردم و این در حالی بود که تازه به فراق مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد جواد انصاری همدانی رحمه الله علیه گرفتار شده بودیم لذا در آن ایام و در همان ملاقات با عطش خاصی از مرحوم علامه خواستم که از الطافی که امام رضا علیه السلام به ایشان داشته اند مطلبی را بیان فرمایند مرحوم علامه امتناع کردند ، پس از آنکه ایشان را به حق امام قسم دادم فرمودند : دو تا از الطافی که حضرت داشته اند بیان میکنم ، اول اینکه : مدتی است که نمیتوانم بخوابم چون میبینم تمام اشیاء اطراف مشغول به ذکر پروردگار هستند در نتیجه حیا میکنم بخوابم ( یسبح لله ما فی السموات و ما فی الارض)
کم ز خروسی مباش مشت پری بیش نیست
از دل شب تا سحر خدا خدا میکند
دوم اینکه : وقتی نماز میخوانم یک سید محمد حسین دیگری در عالم بالا نظاره گر به نمازم در پایین است
این است معنای الصلاه معراج المومن


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

بیست و چندی گذشت و حتی به این جور مسائل فکر هم نکردیم چه برسه به ...
خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
واقعا مطالبتون عالیه
احسنت
دست مریزاد
سلام 

من کجا هستم بنده های حقیقی خدا کجاهستن.
ان شاالله توفیق عمل پیدا کنیم.
استفاده کردیم

التماس دعای فرج 
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
منم 18/5 سالمه...
بچه ی مردم تو 16 سالگی شهید شد منم تو 18 سالگی...
هیچی نگم بهتره.
ممنون بابت پست زیباتون
یاعلی
پاسخ:
خوش اومدید التماس دعا
  • ♥سرباز شیعه♥
  • سلام داداش گلم

    کارت فوق تصوره

    ممنون

    یه زحمت

    میتونی یه خاطره از زبان همسر شهید واسم جور کنی؟؟؟؟

    میخوام کلیپ صوتی درست کنم
    پاسخ:
    سلام
    من کلیپ صوتی ندارم ولی برای خاطره شهدا میتونید به وبلاگ یکی از دوستان به این آدرس مراجعه کنید
    http://nimeyemah.blog.ir/
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • خوش به حالشون
    گریه کردن برای خدا لیاقت میخواد...
    کاش از خواب غفلت بیدار شم....


    پاسخ:
    کاش
  • ♥سرباز شیعه♥
  • سلام اخوی

    منتظر جوابتون تو وبلاگم بودم که اینجا پیداش کردم

    من صوتی نمیخواستم

    کار ما صوتی کردنشه

    ممنون
    پاسخ:
    ببخشید دیر شد زیاد نمیتونم اینجا بیام
    بابا خیلی مریض احوال هستن
    خیلی محتاج دعا هستم

    مولای من !

    رضا مشو که بیفتم

    چو مرغک زاری

    کز آشیانه بیفتد ...

     + میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک باشه . مقام رضا قسمتتون !

    پاسخ:
    همچنین ممنونم از دعای خیر
    عاقبتتون شهادت بحق امام رضا

    محمد حسین دوم کی بود؟

    پاسخ:
    همان نماز ایشون بود که به صورت ایشون در اومده بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی