رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم 


سال 64 بود که محمد حسن از جبهه مرخصی اومد قم

بهم گفت: بابا! خیلی وقته حرم امام رضا(علیه السلام) نرفتم

دلم خیلی برای آقا تنگ شده

گفتم: حالا که اومدی مرخصی برو

گفت:نه، حضرت امام که نایب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استگفته جوان ها جبهه ها را پر کنند.زیارت امام رضا(علیه السلام) برام مستحبه  اما اطاعت امر نایب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) لازم و واجبه ، من باید برگردم جبهه؛ نمی توانم؛ ولو یک نفر، ولو یک روز و دو روز!امر امام زمین می مونه

 گفتم: خوب برو جبهه؛ و او رفت

عملیات والفجر هشت با رمز یافاطمة الزهرا (سلام الله علیها) شروع شدو

 محمد حسن توی عملیات به شهادت رسید

به ما خبر دادندکه پیکر پسرتون اومده معراج شهدای اهواز

ولی قابل شناسایی نیست. خودتون بیایید و شناسایی کنید.

رفتیم معراج شهدا و دو روز تمام گشتیم اما پیکر پیدا نشد

نشستم و شروع به گریه کردن کردم که یکی زد روی شونه ام و گفت: 

حاج آقای ترابیان عذرخواهی می کنم،ببخشید؛ 

پیکر محمد حسن اشتباهی رفته مشهد امام رضا(علیه السلام)

دور ضریح آقا طواف کرده و داره برمی گرده

گفتم: اشتباهی نرفته او عاشق امام رضا(علیه السلام) بود

راوی ، پدر شهید (محمد حسن ترابیان)

کتاب من شهید میشوم


دلم تنگ است برای خواندن تابلوهای کیلومتری مشهد ..‌

برای گذشتن از پیچ و روبرو شدن با گلدسته ها و گنبدت ..‌

برای آن قدم هایی که هر لحظه آرام تر میشد

 و قلبی که ضربانش به گوش میرسید ..‌

دلم هوای آن اذن دخول با هق هق را دارد ..‌

دلم یک ذره شده برای اضطراب لحظه های نزدیک شدن تا رسیدن به ضریح

 و برای ایستادن با گریه و دست به سر گرفتن هایم وقت نگاه به ضریح ..‌

دلم حتی تنگ شده برای بوسیدن «درب وردی» و 

برای رواق به رواق پشت سر گذشتن و رسیدن به «پنجره فولاد»

سرت را درد نیاورم آقـــــا جـــــان ..‌

من دلم پر زده برای یک مشهد ..‌

آقا جان ،نمی خوانی ام 


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

لایق وصل تو که من نیستم ... اذن به یک لحظه نگاهم بده
پاسخ:
ان شالله به زودی زود قسمتتون بشه مهدیه جان برید و ان شالله نائب الزیاره ما باشید 
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
قبول باشه
دلم تنگ است تنگ...
پاسخ:
ان شالله زود زود قسمتت عزیز
  • نجمه خانم
  • ان شاءالله روزیت عزیز
    پاسخ:
    فدات خوش به سعادتت که نزدیک آقایی
  • مجتبی ب.س.س
  • از آخرین سالی که مفتخر به زیارت شدم نمی دونم چند سال گذشته 
    اما اینو خوب می دونم که عملکرد خودم بوده که رفتم تو لیست بدها و ممنوع الزیاره ها 

    رحمت واسعه الهی بر شما 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    ان شالله به زودی زود آقا دعوتتون کنن
  • علیرضا بیگدلی
  • برای ما ایرانی ها خودت یک کربلایی....



    التماس دعا
    پاسخ:
    روزیتون ان شالله
    ان شاالله مشهد الرضا روزیتون 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    همچنین بانو 
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • ان شالله به زودی زود قسمتتون ...
    پاسخ:
    همچنین بزرگوار 
  • نجمه خانم
  • به آخرین پستم لطفا سر بزن 
    پاسخ:
    به روی جفت چشام
    نجمه تو برای من یه عدد ۳ رقمی دادی ولی اینکه میگه اشتباه 😢
    میشه درست و کاملش رو بهم بدی ؟؟؟؟
  • نجمه خانم
  • نزدیکی دل یک چیز دیگه است 
    دل 
    دل سیده جون 
    بعد مسافت یا قرب مسافت بعضی وقتها هیچ کاره است...
    پاسخ:
    تو دلتم میدونم نزدیکه 
  • همسر سید علی
  • اسلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    پاسخ:
    قبول باشه گلم 
  • نجمه خانم
  • نچ خواهر 


    فردا راهی مشهدم 
    بی حرم 
    وای که فکر کنم بشه یک ماه یا حداقل بیست روز...
    پاسخ:
    نگاهت که به گنبد آقا افتاد دعام میکنی ؟ 
  • نجمه خانم
  • نشد برم 
    فقططط قسمت نبود برم از اساس به مشهد
    پاسخ:
    ان شالله میری 
    حتما حکمتی بوده 
    ولی رفتی به یادم باش
  • نجمه خانم
  • چشم 
    حتما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی