رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم 


«دو هفته پیش شهید کاظمی پیش من آمد و گفت

 از شما دو درخواست دارم:

 یکی این‌که دعا کنید من روسفید بشوم

دوم این‌که دعا کنید من شهید بشوم

گفتم شماها واقعاً حیف است بمیرید؛ 

شماها که این روزگارهای مهم را گذراندید، نباید بمیرید؛ 

شماها همه‌تان باید شهید شوید؛ ولیکن حالا زود است و هنوز کشور و نظام به

 شما احتیاج دارد. بعد گفتم آن روزی که خبر شهادت صیاد را به من دادند

من گفتم صیاد، شایسته‌ی شهادت بود؛ حقش بود؛ حیف بود صیاد بمیرد

 وقتی این جمله را گفتم، چشم‌های شهید کاظمی پُرِ اشک شد، گفت: 

ان‌شاءاللَّه خبر من را هم به‌تان بدهند!»

فاصله‌‌ی بین مرگ و زندگی، فاصله‌ی بسیار کوتاهی است؛ یک لحظه است

ما سرگرم زندگی هستیم و غافلیم از حرکتی که همه به سمت لقاءاللَّه دارند

 همه خدا را ملاقات میکنند؛ هر کسی یک طور؛ 

بعضیها واقعاً روسفید خدا را ملاقات میکنند، که احمد کاظمی و 

این برادران حتماً از این قبیل بودند؛ اینها زحمت کشیده بودند


روایت آخرین ملاقات شهید کاظمی با رهبر انقلاب 

(۱۳۸۴/۱۰/۲۱)

۱۹ دی سالگرد شهادت شهید احمد کاظمی 


*یا حضرت معصومه (س) 

جبرییل اینجا هر از گاهی کبوتر میشود

خاکبوس دختر موسی ابن جعفر میشود

قم بهشت آرزوی هر پریشان خاطری است 

عافیت خواهی اگر ، اینجا میسر میشود !!


آجَرَکَ اللّٰه یا بقیةَ اللّٰه

صلی اللّٰه علیکِ یا بنت رسول الله صلی الله علیه و آله یا بنت موسی بن جعفر صلوات الله و سلامه علیه یا اُخت الرضا صلوات الله و سلامه علیه یا سیدتنا و مولاتنا یا فاطمه المعصومه

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۵)

  • خانه سلامتی
  • امام علی (ع):هرچه علم و ادبت افزون شود،ارزش و منزلت تو بیش تر می شود.
    بحارالانوار،ج1،ص180
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دلم برای پستات تنگ میشه 
    پاسخ:
    مگه قراره کجا بری 😯
    اللهم الرزقناالشهاده
    پاسخ:
    الهی آمین 
  • عباس زاده
  • روح سردار دلها شاد و قرین رحمت الهی
    انصافا کاش آدم این شهدا رو زودتر میشناخت و از حضورشون بیشتر استفاده میکرد
    اینها گمنامی را دوست دارند  برای همین است مانع شناخت میشود



    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    عاقبتتون‌شهادت 
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    خدا رحمتش کند....
    پاسخ:
    سلام علیکم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی