رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم 


 یه صبح بلند شد، دیدم چهره‌اش برافروخته هستش

 گفتم: چی شده؟ نمی‌گفت. اصرار کردم، گفت:

 «خواب دیدم امام زمان(عج) گفت من از شما راضی‌ام.»

یک‌بار دیگر می‌گفت: 

«دیدم آیت‌الله خامنه‌ای بالای تپه سبزی ایستاده و

 با اون دست جانبازیش روی سرم دست می‌کشه.»

کتاب من مادر مصطفی



سرش بر پای ارباب است ، حر شد

دوباره جام های سرخ پر شد

در باغ شهادت باز ، باز است

که لاله سوخت ، پرپرشد ، ترور شد


شهید احمدی روشن صبح چهارشنبه 21 دی ماه 1390 بر اثر انفجار یک بمب مغناطیسی در خودروی خود در میدان کتابی ابتدای خیابان گل نبی تهران به دست عوامل استکبار به شهادت رسید 


*امام زمان چقدر دلتون رو شکستم!!!


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

عاقبتون شهادت 
روحشان شلد
پاسخ:
ممنونم از دعای خیرتون 
  • خانم اشک
  • کاش عنوانت رو مشخص تر می زدی
    پاسخ:
    امروز و دیروز کمتر کسی به یاد شهید احمدی روشن بود 
    امان از غفلت که بهش گرفتار شدیم 

    اره من یادم نبود. چه خوبه که نوشتید. چه خوب برای اوردن اسم کتاب. خدا بخواد خریداری کنیم و بخونیم. ممنون.
    پاسخ:
    حتما کتاب رو بگیرید 
    ساده و روان خاطرات مادر و پدر و همسر و دوستان نوشته شده 

    درمیان این هیاهو ها عالی بود
  • گلِ بهاری
  • کافیست لیاقتش پیدا بشه
    در شهادت همیشه بازه...


    روحش شاد
    پاسخ:
    برام دعا کن بهار عزیز 
    خیلی محتاجم 
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • خیلی منقلبم کرد تشکر
  • بُت بزرگ
  • روحش شاد
  • تب باران
  • وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر...


    و رضایت او است که انسان را دلشاد میکند...
    پاسخ:
    الهی آمین
  • رزمنده ..
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    والا داستان ما که "ما را به هیر تو امید نیست، شر مرسان" است...
    البته خودم را عرض کردم...اساعه ادب نشه...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    نه اتفاقا واقعیت فقط غلط املایی داشتید 
    عاقبتتون شهادت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی