رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم

یک قناسه چی ایرانی که به زبان عربی مسلط بود اشک عراقی ها را درآورده بود
با سلاح دوربین دار مخصوصش چند ده متری خط عراقی ها کمین کرده بود و
شده بود عذاب عراقی ها. چه می کرد؟
بار اول بلند شد و فریاد زد: ماجد کیه؟
یکی از عراقی ها که اسمش ماجد بود سرش را از پس خاکریز آورد بالا و گفت:  منم!
ترق!
ماجد کله پا شد و قل خورد آمد پای خاکریز و قبض جناب عزراییل را امضا کرد!
دفعه بعد قناسه چی فریاد زد:یاسر کجایی؟
و یاسر هم به دست بوسی مالک دوزخ شتافت!
چند بار این کار را کرد تا این که به رگ غیرت یکی از عراقی ها به نام جاسم برخورد
فکری کرد و بعد با خوشحالی بشکن زد و سلاح دوربین داری پیدا کرد و پرید رو خاکریز و فریاد زد:
حسین اسم کیه؟ و نشانه رفت
اما چند لحظه ای صبر کرد و خبری نشد با دلخوری از خاکریز سرخورد پایین
یک هو صدایی از سوی قناسه چی ایرانی بلند شد: کی با حسین کار داشت؟
جاسم با خوشحالی، هول و ولا کنان رفت بالای خاکریز و گفت: من!
ترق!
جاسم با یک خال هندی بین دو ابرو خودش را در آن دنیا دید!

 

 کتاب رفاقت به سبک تانک صفحه 84




خداوند در شب معراج به پیامبر فرمود

اى احمد! در شگفتم از سه کس:

۱ بنده‏اى که در حال نماز است و مى‏داند به سوى چه کسى دست را بالا برده،
و مقابل چه کسى ایستاده، و چرت مى‏زند،

۲ در شگفتم از کسى که خوراک یک روز را دارد،
با این وصف در فکر مخارج فرداست و برایش تلاش مى‏کند،

۳ در شگفتم از بنده‏ام که نمى‏داند من از او راضیم یا خشمگین، با این حال میخندد

إرشاد القلوب إلى الصواب ج‏۱صفحه ۲۰۰


مبعث روز تکوین آیه‏ های رسالت است روز تجلّی رحمت الهی
عیدتان مبارک


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

با این حال می خندد
سلام عزیزم عیدت مبارک 
پاسخ:
سلام خانم گل 
عیدت شما هم مبارک دوست خوبم خواهر عزیز

تبریک

پاسخ:
عید مبارک 
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • اسعد الله ایامکم
    پاسخ:
    همچنین بزرگوار
    سلام خواهری عزیزم 
    من مدتهاست وبلاگتون رو میخونم ولی خاموش..
    پستهای شما خیلی منو به فکر فرو میبره مثل یه تلنگر میمونه و مدتها ذهنم رو درگیر میکنه 
    ممنونم به خاطره این تذکرات... حس خاصی نسبت به شما دارم یه حس خوب
    عیدتون مبارک 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    سلام مهدیه جان خواهر خوبم
    خوشحالم که حالا روشن شدید ممنونم
    الحمدالله شکر .... منم وقتی وبلاگ رو نگاه میکنم همیش میگم نوشتم خونده شد ! من کجا هستم
    به کجا رسیدم ؟!
    ممنونم از محبتت گلم
    عید شما هم مبارک ان شالله بهترین عیدی هارو از دست امام زمان بگیرید
    دعاگو هستم
    خیلی قشنگ بود:))))))
    عیدت هم مبارک:)
    سال خوبی داشته باشی:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک فرشته عزیز
    علی یارت
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    همچنین گلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی