رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

میرسم به صفحه 37 کتاب وقتی  مهتاب گم شد

حاج احمد سر صحبت را باز کرد نگفتی توی خط چیکار میکردی ؟
کارهایم را شمردم حاج احمد فقط گوش میداد بعد دستش را روی شانه ام انداخت و گفت :
یک بلدچی باید اول خودش را بشناسدبعد خدای خودش را و بعد مسیر رسیدن به مقصد را
آن وقت می تواند دست دیگران را بگیرد و راه را از چاه نشان بدهد
شاه کلید توفیق در عملیات ها دست بلدچی هاست
آن ها باید گردان های پیاده را از دل معبر و میدان مین عبور بدهند و برسانند بالای سر دشمن
اما باید قبل از این کار،با دشمن نفس مبارزه کنند و از میدان تعلقات بگذرند
آن وقت می توانند گردان ها را آنگونه که باید هدایت کنند و فکر کنم تو(علی خوش لفظ)
بتوانی بلدچی خوبی باشی،مرد !
سرم را پایین انداختم !



کتاب را میبندم سرم را می اندازم پایین !
حاج احمد جلویم ایستاده
میپرسد راستی بانو شما چیکار کردید
خوب راستش را بخواهید سرم را بلند نکردم چیزی برای گفتن نداشتم
بریده بریده گفتم قول میدم به حرفاتون خوب فکر کنم و عمل کنم



  • سیــــده گمنــــام

بلدچی

حاج احمد متوسلیان

نظرات  (۶)

عبور از میدان تعلقات هم، بلدچی می خواهد.
خدایا، خضر راهی برسان!
  • اردیبهشت ..
  • سلام.
    عالی بود.دستتون درد نکنه بانو جان.

    یه خواهش داشتم,اگه ممکنه سر نماز برای یکی از عزیزانم دعا کنید لطفا..
    ممنونم.
    پاسخ:
    سلام بانوی اردیبهشتی عزیز
    به روی جفت چشام
    حتما
    مثل همیشه بسیار عالی بود
    و
    تامل برانگیز
  • قاسم صفایی نژاد
  • پا در کفش شما کردم و یه کتاب دفاع مقدسی معرفی کردم با نقل خاطره‌ای از اون کتاب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    این چه حرفیه ! بزرگوارید
  • محمدرضا دهایی
  • با سلام عالی بود
    من وبلاگ شما را دنبال می کنم شما هم وبلاگ مرا دنبال کنید در آدرس زیر :
    http://jangenarmegharb.blog.ir/
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ایام بر شما مبارک

    عرض کنم که ما هم سرمون را انداختیم پائین...بدون هیچ تعارفی


    رهرو شهدا باشیم صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم مبارک بزرگوار
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی