رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

کنار یکی از زاغه مهمات ها سخت مشغول بودیم
تو جعبه های مخصوص،مهمات می گذاشتیم ودرشان را می بستیم
گرم کار،یک دفعه چشمم افتاد به یک خانم محجبه،با چادری مشکی!
داشت پابه پای ما مهمات می گذاشت توی جعبه ها
با خودم گفتم:حتماً ازاین خانم هاییه که می یان جبهه
اصلاً حواسم به این نبود که هیچ زنی را نمی گذارند وارد آن منطقه بشود
به بچه ها نگاه کردم
مشغول کارشان بودند وبی توجه می رفتند ومی آمدند،انگارآن خانم را نمی دیدند
قضیه، عجیب برام سؤال شده بود
موضوع،عادی به نظرنمی رسید کنجکاو شدم بفهمم، جریان چیست!
رفتم نزدیک تر، تا رعایت ادب شده باشد
سینه ای صاف کردم وخیلی با احتیاط گفتم:خانم!جایی که ما مردها هستیم،
شما نباید زحمت بکشید
رویش طرف من نبود به تمام قد ایستاد وفرمود:
«مگرشما درراه برادرمن زحمت نمی کشید؟»
یک آن یاد امام حسین(ع) افتادم واشک توی چشمام حلقه زد
خدا بهم لطف کرد، که سریع موضوع را گرفتم وفهمیدم جریان چیست
بی اختیار شده بودم ونمی دانستم چه بگویم
خانم، همان طور که روشان آن طرف بود
فرمود:«هرکس که یاور ما باشد البته ما هم یاری اش می کنیم»

کتاب خاک های نرم کوشک شهید عبدالحسین برونسی



* مدام با خود میگویم "
هرکس که یاور ما باشد "
دروغ چرا نیستم
عیدی میخوام عمه جان
اینکه کمک کنید یاور باشم نه سربار

عید همگی مبارک شرمنده دیر اومدم کتفم آسیب دیده بود

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

عیدتون مبارک :)

ما لایقِ عیدی نیستیم.
خیلی دعامون کنید. خیلی.
پاسخ:
عید شما هم مبارک
امام زمان عمه جان رو خیلی دوست دارن ان شالله امشب بهترین عیدی هارو از دست امام زمان بگیرید
به روی چشم حوای عزیز
شما هم مارو دعا کنید
بار هستیم تا یار ....



سلام علیکم
خدا بد نده بزرگوار
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
در رفتگی بود الان خداروشکر کمی بهترم
عاقبتتتون شهادت
  • دخترک مژده دهنده
  • السلام علیک یازینب الکبری سلام الله علیها
    هیچ چیزنمیتوان گفت...
    خانم جان!عیدی آرزومندان...
    پاسخ:
    ان شالله بهترین عیدی هارو از حضرت بگیرید
    سلام عیدتون مبارک
    ماندگار ترین کتاب دفاع مقدسه که خوندم
    عالی
    پاسخ:
    سلام علیکم همچنین بزرگوار
    بله واقعا همینطوره
    چقدر زیبا بود..عیدتون مبارک..الهی به شادی دل امام حسین و امام حسن..امشب گره از کار خیلی از ادمهای سرزمینم باز بشود..ان شا الله
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک دوست عزیز
    ان شالله ان شالله
    ولادت حضرت زینب(س) رو بهتون تبریک میگم... کتاب ارزشمندیه ...خوندمش
    پاسخ:
    همچنین مهدیه عزیز خدا حفظتون کنه
    واقعا عالیه
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    نبینم مجروح باشی خواهر...
    نکنه بار وبلاگ سنگینی کرده رو دوشت؟!!(لبخند)

    عرض کنم که داستان ما، داستان اونیه که "ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان"...خودم رو عرض می کنم...بدون تعارف...

    ان شاء الله یار باشیم واقعا صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    امتحان الهی یا تنبیه ! :)
    هچی که بود شاکریم
    ان شالله اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    علی یارتون
  • دخترک مژده دهنده
  • شهداچی میشه برامنم دعاکنین؟!
    شهداکی میشه منوهم سوا کنین؟!
    شهادت قسمتم بشه ای خدا!


    نوبت به نوبت میبرن
    واسه زینب سر میبرن
    بازیه رفیق پریداز روضه...
    پاسخ:
    ان شالله شهادت جهاد اکبر و شهادت جهاد اصغر روزیتان
    بسیار جالب و آموزنده بود 
  • علی علیزاده
  • اگر خواستید دنبال کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی