رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

تمام شد
یک سال دیگر هم از زندگی ام ضدربدر به رویش دید
چقدر وقت دارم برای جبران
چقدر وقت دارم برای خوب بودن
چقدر وقت دارم برای عبد بودن
معلوم نیست
فقط آنچه معلوم است کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
اما اینکه من به کجا رسیدم و چقدر در مقام عبد بودن موفق بودم
باید بگویم هیچ ....
دوییدم قول داده بودم ... قولی که هر سال شب تولد به خدا میدهم
ولی خراب میکردم
دوباره میدوییدم
خوب که نگاه میکنم فقط در حال دوییدن و زمین خوردن بودم
شناسنامه ام را باز میکنم تاریخ تولد 12/12
دوازده
دوازده
چقدر امام زمانم را در این سال و سال ها رنجاندم !!!
بارها به اطرافیان میگویم شب تولدم شب سال خمسی من !
شب حساب و کتاب سالانه
آخر صفحه را نگاه میکنم چقدر وقت هست برای جبران ؟!

برای رسیدن به جمله ای که
شهید حججی گفتن "
جوری زندگی کن که خدا عاشقت بشه"



* ته ته حرفهایم چند جمله سمت چپ وبلاگ است

می شود خواهش کنم به رسم رفاقت ... یا اصلا بگویم به رسم مرام و معرفتان
قسمتان بدهم به حضرت زهرا دعایم کنید عاقبتم ختم به شهادت بشود
از آن شهادت های زیبای حضرت زهرا پسند
لابد با خود فکر میکنید دختر تورا چه به شهادت
نه خوب نگاه کنید من نیز در عرصه جهادم
خدمت و کنیزی خانواده
حجابم
علمم
حضور موثر در اجتماع
حتی حضور در صحنه های پر از مین گذاری دنیای مجازی
ایمانم
دعا کنید آنقدر خوب در جهاد اکبر شهد شهادت را بچشم تا جسم خاکی بتواند در راه ولایت
و اسلام و قرآن , زیبا در خون غوطه ور شود
دعا کنید

اسمش را التماس میگذارید یا هرچی !بدانید محتاج به دعای مستجاب شما هستم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

آرزومند آرزوهای خوب شما هستیم ...
پاسخ:
ممنونم 
عاقبتتون ختم به شهادت در رکاب مهدی زهرا ان شالله 
عاقببتون ختم بشه به خیر که همون آرزوی شهادت هست ... برای ما هم همین دعا رو کنین خواهر  ...
پاسخ:
ممنونم مهدیه جان 
به روی چشم همیشه دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم 
  • دخترک مژده
  • سلام
    تولدتون مبارک باشه،ان شاءالله این چندسال زندگی تان وروزهای پیشرویتان،موردپسند خدا واقع شده باشد وبشود!
    ان شاءالله درموقع ظهور،حضورداشته باشید!
    پاسخ:
    سلام بانو جان 
    ممنونم ازتون که اینطور در حقم دعای زیبا کردید 
    خدا حفظتون کنه 
    ان شالله عاقبتتون شهادت 
    تولدتون مبارک اولا


    واقعا کی قرار عبرت بگیریم؟؟
    پاسخ:
    ممنونم از شما 
    ..
    .
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    تولدتون مبارک...

    کتاب "حجره پریا" از محمد رضا حدادپور جهرمی را بخونید....

    هدیه تولد شما(لبخند)

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام جناب رزمنده ممنونم 
    خوب یه جدید رو معرفی کنید کتاب های ایشون رو که شامل 《حجره پریا، تب مژگان ، نه ،کف خیابون ،حیفا ،چرا شیعه هستم ،چرا سنی نیستم ، شرح خطبه های امام حسین 》خونده شده پس لطفا جدیدش رو معرفی کنید 😊
    علی یارتون 
    سلام تولدتان مبارک 
    و
    عاقبتتان ختم به شهادت


    تذکر خوبی بود
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    همچنین بزرگوار
    سلام
    تولدتون مبارک
    عاقبتتون هم ختم به شهادت
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    همچنین بزرگوار
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    به به...می بینم که انگار فقط سر ما کلاه رفته چون همه، این کتاب ها را خوندند(لبخند)
    کتاب "همه نوکرها" این نویسنده هم خیلی قشنگه...البته اگه نخوندید(لبخند)

    "دفترچه نیمه سوخته تکفیری" ش هم جالبه....


    کتاب جدید هم "سرباز کوچک امام" از "مهدی طحانیان"(لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا عای
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اتفاقا همه نوکرها هم خونده شده !!!
    ولی سرباز کوچک رو نخوندم ممنونم بابت معرفی
    علی یارتون
    سال خوبی رو براتون آرزومندیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی خوش اومدید
    خیلی وقت نبودید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی