رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

شهید سیدعبدالظریف تقوی وصیت کرده بود
در مراسم تشییع جنازه اش تا گلزار شهدا دستش را از تابوت بیرون بیاورند
تا همه بدانند آدم در سفر از این دنیا بادست خالی می رود!


استاد فاطمی نیا:
حضرت سجاد علیه السلام در شب بیست وهفتم ماه مبارک رمضان این دعا را از ابتدای شب تا صبح تکرار میفرمودند:
" اللهم ارزقنی التجافی عن دار الغرور و الإنابة الی دارالخلود و الإستعداد للموت قبل حلول الفوت "
(خدایا دل کندن از دنیا، و توجه به خانه ی آخرت را روزیم فرما و موفقم ساز برای آمادگی مرگ پیش از ، ازدست رفتن فرصت ها)



* میگفت این عکس رو بفرستن برای مسئولین
گفتم من و تو مسئول نیستیم ؟
قرار نبود بنده و عبد باشیم ... چه شد مسئولیتمان ؟!


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

سلام
چقدر دورم شدم،از عبد بودن،چقدر بد شدم.
شهدا دستم بگیرید که باختم
پاسخ:
سلام علیکم
ان شالله اینطور نیست
ان شالله سال جدید سال عبد و رفاقت عالی با شهدا
دور شدید ان شالله دیگهاز الان به بعد نیستید
یه یا علی بگید
چقدر تکان دهنده :-\
پاسخ:
بله
ولی اینجاش مهم که چقدر با این تکان ها بیدار میشیم؟!
سلام
البته شهدا دارند،دستمو میگیرند ،تا برا خدا عبد بشوم.
شما هم دعا کنید
پاسخ:
الحمدالله
به روی چشم
عبد بودنم آرزوست ...
پاسخ:
خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی