رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

مانده بودیم وسط میدان مین همه مجروح بودند و خسته
یه رزمنده ی زخمی چند متر آنطرف تر از من افتاده بود
دست و پایش را روی زمین می کشید
انگار دردش شدید شده بودبا آرنج خودش را کشید جلوتر
کم کم از من دور می شد فکر کردم می خواهد از میدان مین خارج شود
گفتم: « با این همه درد چرا اینقدر به خودت فشار می آوری؟
گفت:
« چند تا مجروح دیگر آنطرف هستند.من هم چند دقیقه بیشتر زنده نیستم
می خواهم قمقمه ی آبم را برسانم به دست آ
نها»

 


*وعده آب به حرم داد ولی حیف نشد ....


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

چقدر دردناک
اونوقت ما حول چیو میزنیم تو دنیا
پاسخ:
خودم رو میگم تو این دنیا به کسی رحم نمیکنیم
  • سربازکوچولو ...
  • ناتوان تر از آنم که بخوام در وصف شهدا و رزمندگان چیزی بگم ...
    التماس دعا 
    پاسخ:
    شما هم مارو دعا کن خواهری
    پاک اومدن پاک رفتند
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت

    کس پیش تو دم ز زور و بازو نزند / کو آنکه برابر تو زانو نزند؟

    لب تشنه ز علقمه گذشتی آری/ دریا که به رودخانه ها رو نزند

    السلام علیک یا ساقی العطاشا.....

    پاسخ:
    در پناه حضرت ساقی باشید ان شالله
    شهدا مصداق آیه شریف َوَ یؤثِرُونَ عَلَی َُنْفُسِهِمْ وَلَوْ کانَ بِهِمْ خَصاصَةٌ هستن......
    ترجمه آیه: دیگران را بر خودش مقدم می کردند. هر چند خودشان بسیار نیازمند باشند. ( سوره حشر آیه 9 )

    کاش ماهم بتونیم ازشون الگو برداریم و این روحیه ها رو تو خودمون تقویت کنیم....

    پاسخ:
    ان شالله 
    :'(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی