رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

چند ساعتی مانده به عملیات «والفجر4» هوا به شدت سرد،
ابرهای سیاه،نم نم بارون،
هوای دل بچه ها را غمگین و لطیف کرده و هر کسی در فکر کاری است
یکی اسلحه اش را روغن کاری می کنه،
یکی نماز می خونه ذکر است و زمزمه و یک جور میقات
همه گرد هم می چرخند تا از همدیگر حلالیت بطلبند
هر کسی به توانش و به قدر معرفتش
بچه گنبد کاووس بود از لشکر 25 کربلا داره در به در
دنبال سربند یا زهرا(س) می‌گرده،
میاد پیش ما دو نفر و من بهش گوشزد می کنم که
همه سربندها برای ما مقدس هستند
می‌گوید: درست می گویی، آفرین، اما بدان که هر کسی به فراخور حال و دلش
ما سادات، عاشق مادرمان حضرت فاطمه الزهرا(س) هستیم
من دیشب خواب عجیبی دیدم،
آقا امام زمان (عج) باشال سبز رنگی به گردن، سربند یا زهرا(س) را بسته
به پیشانی ام و بهم گفت:
سلام من را به همرزمانت برسان، بگو قدر خودشان را بدانند
من حالی غریب پیدا می کنم و اشک نم نم می چکد
بعد از هم جدا می شویم
طولی نمی کشد که وقت رفتن می رسد
توی کانال نشسته ایم، زمزمه بچه ها بلند است و باران نرم نرم می بارد
سید میرحسین شبستانی، سربندی از یا فاطمه زهراپیشانی بسته
و جلوی ستون به سمت منطقه موعود عملیاتی پیش می رویم
ساعاتی بعد،رمز عملیات خوانده می شود و دیگر همه از هم جدا می شویم
جنگ سنگین می شود...

شهید میرحسین شبستانی



از محضر علامه طباطبایی سوال شد که:
راه رسیدن به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف چیست؟
ایشان در پاسخ فرمودند:
امام زمان ارواحنا له الفداء خودشان فرموده اند:
"شما خوب باشید،ما خودمان شما را پیدا می کنیم."



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

  • جناب قدح
  • صلی الله علیک یافاطمه الزهرا ...
    سلام
    تشکر از نقل خاطره تون.بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون و وقتی که گذاشتید 

  • محب اهل بیت
  • خوش به سعادتشون
    پاسخ:
    عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
    چ جوون های بودن وای به حال من سروپا تقصیر:'(
    پاسخ:
    شما که الحمدالله ادامه دهنده راه شهدا هستید دوست خوبم 
  • عارفه زهرا
  • سلام سیده خانم
    برام دعا کن برام خیلی دعا کن دوری همسرم خیلی اذیتم میکنه دعاکن صبورباشم ..
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خواهر خوبی ؟ من دعا میکنم 
    ولی اگه میشه خودت به بی بی هم توسل داشته باش قسمشون بده اون لحظه که بی تاب بودن ارباب دستشون رو گذاشتن رو دل بی بی که آروم بشن ،قسمشون بده که شما رو به حق اون ساعات آروم کنن و صبر بدن 
    نه بابا کجا اینطوری به نظر میرسه که هستم؟؟
    پاسخ:
    آقا شکسته نفسی نفرمایید دیگه :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی