رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

خیابان جمهوری من و غلام علی داشتیم جایی می رفتیم
من از یک مغازه برایش بستنی خریدم
ولی غلام علی لب به بستنی نزد
بستنیش رو تو آستینش قایم کرد آورد خونه
گفتم چرا مادر بستنی ات را نمی خوری؟
گفت: شاید بچه ای بستنی را دست من ببیند
خودش پول نداشته باشد بستنی بخرد
دلش بشکند
حالا همه اش 7 سال داشت

شهید غلام علی پیچک



حالا الان ما آدم های همین مملکت به جایی رسیدیم که
عکس غذاها و نوشیدنی ها 
و بستنی ها و وسایل خونه و پوشیدنی 
هامونو لحظه به لحظه میفرستیم تو اینستاگرام و تلگرام 
برامون فرقی نمیکنه که مخاطبمون داراست یا نداره
گرسنه ست یا سیره ؟!
اندکی تامل !!!

تفاوت است بین آنکه راهش از کرب و بلا می گذرد
و آنکه دلش  در مسیرِ گناه
صعود و سقوط می کند ...
اما ...
لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ
برای آن گنه کارِ  پشیمان ،
همیشه به مثابه گذرگاهی بوده است
که او را ، از ارض به عرش می رساند ،
و چه رحمتی بهتر از حسین بن علی(ع) 

شب جمعه شب رحمت و مغفرت و شب زیارتی ارباب :(

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

مثل همیشه عالی بود.

این روزهای عکس های خوراکی که هیچی گاهی یک لباس یا قسمتی از خانمان که حسابی چیده ایم و پر از رنگ کرده ایم هم..

و شاید گاهی یک نفر با خوش به حال گفتن و ناراحتی بابت ایکاش من هم اینقدر حالم خوب بود..ناخواسته اتش بگیرد

پاسخ:
دقیقا همینطوره :(
  • قاسم صفایی نژاد
  • از کودکی همیشه مادرم همان جملات بالا را می‌گفت. خودمان خیلی هم دارا نبودیم و با شکر خداوند زندگی می‌گذراندیم. اما همان مقدار هم در خیابان نمی‌خوردیم.

    در مورد قسمت دوم اینستاگرام هم فکر کرده بودم و شنیده بودم.

    اما ارتباط این دو برایم جالب بود. از این زاویه نگاه نکرده بودم به این دو موضوع. سپاس.

    پاسخ:
    ممنونم از وقتی که گذاشتید 

    سلام بانو جان عزیزم 

    خوبید الحمدلله ؟

    مرسی از پشت های قشنگتون

  • دخترک مژده دهنده
  • سلام

    خوبید؟

    سربزنیئحتمن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی