رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

مدت‌ها بودمی‌گفت می‌خواهم به سوریه بروم
اما به خاطر شغلم به من اجازه نمی‌دهند تلاش زیادی کرده بود
تا اعزام شود چند روز قبل از اعزام به من گفت می‌خواهم به سوریه بروم
من هم گفتم خیلی خوب است و موافق هستم
تا زمان شهادت ایشان تصور می‌کردم مانند
گذشته برای تبلیغ و انجام امور فرهنگی به سوریه می‌روند
یکی از خادمان حضرت معصومه(س) نقل می‌کرد
همسرم را در خواب‌دیده و از او پرسیده که آیا در آنجا به شما سخت نمی‌گذرد
که شهید قلی‌زاده هم جواب می‌دهد
نه اینجا با همه شهدا جمع می‌شویم و خدمت امام زمان(عج) می‌رسیم

 

خادم حرم حضرت معصومه (س) و مدافع حرم شهید محمدعلی قلی‌زاده

 

 

✍️آیت‌الله بهجت (ره) :

حضرت معصومه (ع) از قبیل امامزاده‌های مطلق نیست ـ که هنگام زیارت او زیارت‌نامه مطلق امامزاده‌ها خوانده شود، بلکه زیارت مخصوص به خود دارد ـ زیرا در روایت است: «مَنْ زارَها وَجَبَتْ لَهُ الْجَنةُ؛ هر کس او را زیارت کند، بهشت بر او واجب می‌گردد» خیلی کلمه بزرگی است! 

در محضر بهجت، ج۲، ص۱۳۷

 

✨میلاد حضرت معصومه (ص) و روز دختر بر همه‌ی زنان و دختران مبارک✨

 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر و دهه کرامت را صمیمانه به شما تبریک عرض می کنم

 

بنده به شخصه هر وقت مسئله ای داشتم از جمله جاهایی که می دونم برم حل میشه، زیارت ایشونه...چون نه تنها به زیارت فاطمه معصومه مشرف میشی بلکه به زیارت فاطمه زهرا میری...برای همین می دونم که بعدش، ورق بر می گرده...

 

 

ان شاء الله شهدای مدافع حرم، دستگیر ما هم باشند صلوات

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

سلام... این ولادت با سعادت رو تبریک میگم... سلامت و عاقبت بخیر باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی