رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 

دوست دارم در منتهای بی‌کسی باشم
در منتهای گمنامی دوست دارم بدنم زیر آفتاب سه شبانه‌روز بماند
دوست دارم بدنم از زخم‌های جای پای دشمنان خدا و دین پر باشد و
دوست دارم سرم را از پشت سر ببرند،
همه این ها را دوست دارم زیرا نمی‌خواهم فردای قیامت که حضرت زهرا(س)
برای شفاعت امت پدرش ظهور می‌کنند من با این جسم کم ارزش خود سالم حاضر باشم
دوست دارم وقتی نامه عمل من باز شد و سراسر گناه بود
حضرت اشاره‌ای و نگاهی به بدن من کنند و بگویند به حسینم او را بخشیدم
ان‌شاءالله خدا ما را فردای قیامت شرمنده حضرت ام‌ابیها(س) قرار ندهد
به ما رحم کن ای ارحم الراحمین! و ای ستارالعیوب! و ای غفار الذنوب!»

شهید مدافع حرم نوید صفری

 

 

زیارت عالی و پرفیض زیارت عاشورا را بخوانید از طرف من و به ارباب ابراز ارادت کنید. آه که تمام حسرتم این است که چقدر دیر فهمیدم زیارت عاشورا چیست و حیف که فقط روزی یک مرتبه نصیبم نشد. و بدانید هرکه چهل روز عاشورا بخواند و ثواب آن را هدیه بفرستد، حتما تمام تلاش خود را به اذن خدا خواهم کرد تا حاجت او را بگیرم و اگر نه در آخرت برای او جبران کنم. حتی یک عاشورا هم قیامت می کند با روضه ارباب از زبان مادر و خواهرش ان شاء الله شرمنده شما نباشم

از دست نوشته های شهید عزیز

از امروز تا اربعین با کمک خدا میتونیم زیارت عاشورا رو چهل روز بخونیم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۵)

با سلام. تسلیت ایام... شهدا ، قابل لمس ترین الگوهای دنیای معاصر... 

روح شهیدوالامقام نوید شاد

و قرین رحمت الهی

 

 

 

سلام

عزاداری‌ها قبول

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

ایشون تا اونجائی که یادمه بعد از شهید حججی، شهید شد و به آرزوئی که در وصیت نامه ش نوشته، رسید....

خدا ما را از کاروان شهدا، جدا نکنه صلوات

 

خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

یاعلی

خیلی عالی بود

 

مرسی مطلب خیلی خوبی بود
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی