رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

برای شهیدشدن شب ها نماز امام زمان(عج) می خواند
در خواب دیدمش، پرسیدم که کمتر پیش ما میای
گفت: این جا کار زیاد داریم
گفتم چه کار میکنید؟
گفت از این بالا نگاه میکنیم، هر جا کسی کمکی خواسته باشه، کمکش می کنیم
گفت الآن تو چی میخوای
گفتم این مسئله قبر هنوز برای من حل نشده است
گفت بیا تا برات حلش کنم
توی خواب من را بالای یک قبر برد و پاهایش را دو طرف قبر گذاشت
گفت کف قبر رو نگاه کن,با انگشت کف قبر رو مثل کشویی کنار زد و نوری بیرون زد
آن نور طوری بود که دستش که داخل نور بود طرف دیگر دستش هم نورانی بود
بعد ها در روایات این ویژگی ها را برای نور های عالی قیامتی دیدم
این خواب اینقدر برای من تاثیر داشت که عاشق قبر شدم

شهید محسن زیارتی 

 


اگه‌ قاطی‌ بشی
رفیق‌ بشی
دوست‌ بشی
با‌ امام‌ زمان‌ خودمونی‌ بشی
پشت رودخونه‌ی‌ چه کنم‌ چه‌ کنمِ زندگی
رشته‌ی دلت‌ دست آقا‌ باشه
آقا خودش‌ عبورت‌ میده...

 "حاج حسین یکتا "

 

نظرات  (۲)

سلام سادات خانوم گل.

ممنونم بابت پست قشنگت . باور می کنی اولین بارمه اسم این شهید بزرگوار رو دیدم .

ان شالله شهدا شفیعمون باشن.

ان شالله لایق نگاه مولامون صاحب الزمان عج باشیم.

یا حق التماس دعای فرج

پاسخ:
سلام عزیز دل 
دوست و رفیق حاج آقا پناهیان بودن خیلی پا منبر از این شهید عزیز یاد کردن 
راستش نمیدونم چه حکمتی که که مطلب ها نوشته میشه این شب ها 
ولی به ابروی این شهدا تو این شب ها علی الخصوص شب نیمه شعبان احتیاج داریم
ان شالله عزیزر دل ان شالله
الهی عاقبت بخیر بشی ختم به شهادت ان شالله 

قرین رحمت الهی باشند ...

 

 

 

سلام

عیدتان مبارک

پاسخ:
ان شالله ظهور مولامون رو جشن بگیریم و ان شالله هرچه زودتر این بیماری ریشه کن بشه بتونیم با خیال راحت تو مساجد و خیابان ها همگی دست در دست هم مولایمان را صدا بزنیم و ادرکنی سر دهیم

عید شما هم مبارک التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی